tiistai 30. joulukuuta 2014

Värimietteitä nuken villatakkia ajatellen

(Päivän blogikiintiö täyteen. Neljä kirjoitusta riittää tällä kertaa.)

Seuraavaksi ajattelin tehdä nukelle villatakin. (Sitten voisin uskaltaa tehdä itselleni kettusukat, jotka suunnittelin jo vuonna 2009 tai 2010; samalla tavalla silmukka kerrallaan ne valmistuisivat kuin nukenvaatteetkin. ((Ei vain saa innostua liikaa, kun sormet ovat mitä ovat.)) )

Nuken villatakissa minulla on nyt vain väriongelma. Nukkeni vaatteet ovat jostakin syystä erittäin kirjavia. Niin että. Niin. Minkään nukenmekon kaveriksi minun ei ehkä kannata villatakkia ajatella. Varmaankin mieluummin farkkujen kaveriksi. Mutta silti on väriongelma. Se on se sama vanha, että haluan aina kaikki värit. 

Nyt saa sanoa mielipiteensä se, ken ehtii vuodenvaihteen riennoiltaan mitään blogeja lukemaan. Tässä seuraa vaihtoehtoja:


Vihersiniharmaasävyinen.

Valkoruskeaharmaa.

Punakeltaoranssivioletti.

Tai kaikki.

Tämä esittelee edelliset värit käytännössä. Päättelyä vaille olevasta (huokaus) nuken kaulahuivista löytyy kaikki värit peräkkäin ja sävyryhminä kera valkoisen höysteen.

Ajattelin aina-oikein-neuletta ja raitoja. Mutta mikä värimaailma?


3 kommenttia:

  1. Punakeltaoranssivioletti!

    VastaaPoista
  2. Punakeltavihersiniturkoosi. Sellaisen mä tekisin. Mutta kauniitahan nuo kaikki yhdistelmät on!

    VastaaPoista
  3. Haa! No mun yks toinen, eiku kolmas, ystävä sanoi, että punakeltaoranssivioletti kera sinisen höysteen. Ja niin mun sydänkin vähän sanoisi (mutta kun päädyn melkein aina tuohon samantyyppiseen väriyhdistelmään, piti kysellä toisiltakin)!

    VastaaPoista