keskiviikko 3. helmikuuta 2016

Joululahjakankankaita

Olen lataillut valmiiksi jo neljän kuvapäivityksen kuvat. Tästä alkaa.

Kirjoitin aiemmin kangastilauksesta, jota minun ei oikeasti olisi tarvinnut tehdä. Sain kankaat jouluna, joten nimesin kankaat joululahjaksi (ja heti koko tilaus oli oikeutettu). Tässä ne nyt ovat. Minulla ei ole aavistustakaan, mitä niillä teen. Tai joo. Ompelen ne. Muttan tiedä mitä.

Ja tässä on ystävältäni joululahjaksi saamani Jelly Roll. Minulla oli ennestään jo yksi rulla tätä Ladies' Albumia, mutta teknisen ongelman takia se ei riittänytkään tilkkutäkkisuunnitelmaani. Nyt kun minulla on kaksi rullaa, olen ruhtinaallisesti varusteltu!

Tässä kuvaa Hyde Parkin pikkutilkuista.

Tässä kissa hyväksyy Mille Couleurs -tilkkuja.

Tässä näyte siitä, miten samat kankaat voivat olla eri valossa eri värisiä... (Eikö tuo rulla olekin hauska!)

Luonnonvalo tietenkin on paras valo (mutta voi kamera silti tehdä väreistä esimerkiksi siniset). Tässä Hyde Parkin tilkkuja ja varsin oikeissa väreissä.

Seuraavaksi lisää kuvia Mille Couleurs -lajitelmasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti